مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 12:222022-09-25سياسي

رایزنی های امیرعبداللهیان با وزرای خارجه ونزوئلا و اریتره در نیویورک


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با وزرای خارجه ونزوئلا و اریتره ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه را مورد بحث و بررسی قرار داد.

- در حاشیه این نشست با کارلوس فاریا وزیر خارجه ونزوئلا ملاقات و درباره موضوعات مورد علاقه فیمابین از جمله آخرین روند مناسبات دوجانبه گفت وگو و تبادل نظر کرد.

  ‎امیرعبداللهیان ضمن مروری بر آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه جمهوری اسلامی ایران با ونزوئلا، سفر اخیر نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا به تهران را مهم خواند و تأکید کرد: متعاقب امضای همکاری های جامع دو کشور، اجرایی کردن این تفاهمات در اولویت برنامه سیاست خارجی قرار دارد و برگزاری کمیسیون مشترک می تواند روند اجرای توافقات فیمابین را سرعت ببخشد.

  ‎وزیر خارجه ونزوئلا نیز در این ملاقات ضمن ابراز خرسندی از روند پیشرفت در همکاری های متنوع دو کشور، بر عزم و اراده رهبری کشور متبوعش برای توسعه مناسبات با ایران و لزوم افزایش سطح تماس ها و سفر مقامات عالی دو کشور تأکید کرد.

* اهتمام دولت سیزدهم نسبت به قاره آفریقا ‎به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حسین امیرعبداللهیان همچنین در حاشیه نشست مجمع عمومی در نیویورک با عثمان صالح محمد وزیر خارجه اریتره ملاقات و درباره موضوعات مورد علاقه فیمابین از جمله آخرین وضعیت من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی های امیرعبداللهیان با وزرای خارجه ونزوئلا و اریتره در نیویورک

رایزنی های امیرعبداللهیان با وزرای خارجه ونزوئلا و اریتره در نیویورک