مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 11:522022-09-25اجتماعي

استخرهای دانش آموزی راه اندازی می شود


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: نبرای تکمیل استخر ویژه دانش آموزان در سراسر کشور 868 میلیارد تومان اعتبار از محل مصوبات سفر استانی رییس جمهور و بودجه سال جاری اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دشتستان، صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت ساخت فضاهای ورزشی در مدرسه ها آغاز شده و از دو هزار و 100 طرح تدوین شده تاکنون حدود 50 درصد آن به پایان رسیده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به افتتاح یک هزار واحد آموزشی در مدارس در قالب طرح شهید سلیمانی افزود: این تعداد تا پایان مهرماه به یک هزار و 500 واحد آموزشی افزایش می یابد.

وی ادامه داد: اعتبار ساخت فضاهای ورزشی در مدارس را 600 میلیارد تومان است، این فضاهای ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی با مشارکت مدارس، خیران، استانداری ها و فرمانداری ها ساخته می شود.

این مقام مسئول بیان کرد: سرانه فضاهای ورزشی دانش آموزی 34 سانتیمتر است که با اولویت فضای سرپوشیده در مدارس دخترانه افزایش می یابد.

ستاری فرد اعلام داشت: نرخ چاقی دختران دانش آموز 34 درصد رسیده و اکنون به صورت متوسط از 3 دختر یک نفر آنان دچار چاقی است که عامل آن کم تحرک و بی توجهی به ورزش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخرهای دانش آموزی راه اندازی می شود

استخرهای دانش آموزی راه اندازی می شود