مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 11:372022-09-25سياسي

همایش تضاد گفتمان مقاومت و نظام سلطه جهانی در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد


همایش تضاد گفتمان مقاومت و نظام سلطه جهانی با حضور جمعی از مسئولان لشگری و کشوری در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، همایش تضاد گفتمان مقاومت و نظام سلطه جهانی با حضور جمعی از مسئولان لشگری و کشوری در ایران است.

امروز افتخار بزرگی در کشور ما وجود دارد که رویداد جبهه مقاومت و افتتاحیه آن در یکی از بهترین و بزرگترین مراکز علمی کشور در حال انجام است.

زلفی گل   وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این همایش با اشاره به اینکه ما  نمی توانیم نسبت به مستضعفین و مسلمانان  تحت سلطه به کشورهای دیگر بی تفاوت باشیم گفت: جمهوری اسلامی امروز پرچمدار حمایت از مظلومان جهان است و فرهنگ مقاومت را در جهان توسعه می دهد.

دفاع از حق به مرزهای جغرافیایی محسوب نمی شود زیرا اعتقاد داریم امام زمان(عج) با ظهور خود حاکمیت جهان را در دست می گیرد و عدالت در جهان را برپا می کند.

وی  با اشاره به 110 شهید دانشگاه علم و صنعت دوران دفاع مقدس تاکید کرد: باید در برابر تهاجم فرهنگی دشمن به دنیای سلطه و فرهنگی غنی خود مقابله کنیم و فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها باید بیشتر و با برنامه ریزی بهتری اجرا شود.

در ادامه شجاعی فرد دبیر علمی همایش نیز گفت: این همایش تضاد مقاومت و گفتمان نظام سلطه جهانی برنامه علمی هفتمین اجلاسیه بین المل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش تضاد گفتمان مقاومت و نظام سلطه جهانی در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد

همایش تضاد گفتمان مقاومت و نظام سلطه جهانی در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد