مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 11:322022-09-25سياسي

رییسی: حضور مردم در تشییع شهید اجاقی نشانه انزجار از آشوب طلبان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور شامگاه شنبه با خانواده شهید تبریزی مدافع امنیت، - رییس جمهور در تماس تلفنی با خانواده شهید حسین اجاقی ، گفت: حضور حماسی مردم تبریز در تشییع این شهید، نشانه قدرشناسی از مدافعان امنیت و انزجار از آشوب طلبان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور شامگاه شنبه با خانواده شهید تبریزی مدافع امنیت، زنده یاد حسین اجاقی گفتگو کرد.

رییس جمهور در این گفتگوی تلفنی با قدردانی از مجاهدت های این شهید والامقام در مقابله با آشوبگران و صیانت از امنیت شهر تاریخی و ولایتمدار تبریز در روز های گذشته، شهادت او را به خانواده اش تبریک و تسلیت گفت.

رییسی حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع شهید اجاقی را نماد دلبستگی جامعه با فرهنگ ایثار و شهادت دانست و خاطرنشان کرد: حضور حماسی مردم شهر تبریز در مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار، نشانه قدرشناسی این مردم نسبت به مدافعان امنیت و انزجار آنان از آشوب طلبان و اخلال گران نظام و امنیت عمومی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: حضور مردم در تشییع شهید اجاقی نشانه انزجار از آشوب طلبان است

رییسی: حضور مردم در تشییع شهید اجاقی نشانه انزجار از آشوب طلبان است