مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 11:272022-09-25سياسي

ائمه جماعات مساجد تهران، مردم را به حضور در اجتماع «امت رسول الله(ص)» دعوت کردند


در پی هجمه ها و هنجار شکنی های اخیر، ائمه جماعات مساجد استان تهران در بیانیه ای از مردم برای حضور در «اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص)» دعوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، ائمه جماعات مساجد استان تهران در بیانیه ای در پی هجمه ها و هنجار شکنی های اخیر که از سوی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی انجام شد از مردم برای حضور در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) که ساعت 4 بعد از ظهر امروز (سوم مهر) در میدان انقلاب اسلامی برگزار می شود، دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: بسم الله الرّحمن الرّحیم یُخَادِعُونَ ٱللَّهَ وَٱلَّذِینَ ءَامَنُوا وَمَا یَخدَعُونَ إِلَّا أَنفُسَهُم وَمَا یَشعُرُونَ سوره بقره آیه 9 دشمنان خبیث و قسم خورده اسلام و نظام مقدّس جمهوری اسلامی به بهانه همدردی با درگذشت یک بانوی محترم هموطن، یکبار دیگر با استفاده از تمام ظرفیتِ منحوس خود به میدان آمده و به مقدّسات و آرمان های متعالی ملّت رشید و سرافراز ایران اسلامی اهانت کردند.

عوامل خائن و وطن فروش آنان با ارتکاب پست ترین رفتار های خشونت آمیز و منزجرکننده که تداعی کننده اعمالِ پلید منافقین و گروه های تروریستی شکست خورده در آغازین روز های انقلاب است، امنیت و آرامش روانی مردم و جامعه را نشانه گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جماعات مساجد تهران، مردم را به حضور در اجتماع «امت رسول الله(ص)» دعوت کردند

ائمه جماعات مساجد تهران، مردم را به حضور در اجتماع «امت رسول الله(ص)» دعوت کردند