مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 11:022022-09-25سياسي

ثبت 484 وقف جدید در سیستان و بلوچستان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال 97 تا کنون 484 وقف جدید به ارزش 128 میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان ثبت شده که این امر مرهون تلاش های کارشناسان اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحجت الاسلام محسن مومنی مقدم در نشست خبری با اصحاب رسانه گرامیداشت هفته وقف اظهارداشت: درآمد موقوفات از سال 97 تا کنون 133 میلیارد تومان بوده که در راستای نیت واقفان در این استان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین موقوفات ثبت شده این مدت سیستان و بلوچستان مربوط به خانه عالم، مسجد و حسینیه بوده است گفت: از ابتدای سال 97 تا کنون 484 وقف جدید به ارزش 128 میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان ثبت شده که این امر مرهون تلاش های کارشناسان اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان است.

  مومنی با بیان اینکه با وجود اینکه دامنه نیات وقف بسیار گسترده بوده و همه جوانب زندگی افراد را در نظر می گیرد گفت: همچنان واقفان و خیران سیستان و بلوچستان ساخت مسجد و برگزاری مراسمات مذهبی را نمونه بارز وقف و امورخیریه تصور می کنند.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان به ورود زائران پاکستانی عازم سراسر استان، برپایی نمایشگاه مفهومی وقف، تبلیغات شهری با مفاهیم وقف، تقدیر از واقفان 1401 و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در موقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 484 وقف جدید در سیستان و بلوچستان

ثبت 484 وقف جدید در سیستان و بلوچستان