مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 10:272022-09-25سياسي

عضو دوما: هشتم مهر مناطق جدیدی به روسیه ملحق می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به رغم هشدار های اوکراین و متحدان غربی این کشور به مسکو درباره همه پرسی الحاق لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا به روسیه، - همزمان با ادامه همه پرسی الحاق لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا به روسیه، یک عضو مجلس دوما تاریخ احتمالی رسمی شدن الحاق این مناطق به روسیه را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به رغم هشدار های اوکراین و متحدان غربی این کشور به مسکو درباره همه پرسی الحاق لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا به روسیه، قانونگذار روس از احتمال نهایی شدن پیوستن این مناطق در روز هشتم مهر خبر داد.

یاروسلاو نیلوف عضو مجلس دولتی دومای روسیه خبر داد که الحاق دونتسک، لوهانسک و همچنین مناطق خرسون و زاپوریژیا به روسیه ممکن است در تاریخ 30 سپتامبر (هشتم مهر) انجام شود.

این قانونگذار روس در مصاحبه به خبرگزاری تاس اعلام کرد، با در نظر گرفتن نتایج اولیه همه پرسی و آمادگی روسیه برای به رسمیت شناختن آنها، الحاق این سرزمین ها به روسیه احتمالا در 30 سپتامبر انجام می شود.

معاون فراکسیون حزب لیبرال دموکرات روسیه در مجلس دوما گفت که ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه ممکن است 30 سپتامبر در این روند شرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو دوما: هشتم مهر مناطق جدیدی به روسیه ملحق می شود

عضو دوما: هشتم مهر مناطق جدیدی به روسیه ملحق می شود