مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 09:122022-09-25سياسي

علامه ذوالفنون تشنه علم و دانش بود/ انسان خدایی همه اعمال و رفتارش برای خدا است


شاگرد برجسته علامه حسن زاده آملی با اعلام اینکه اگر همه اعمل و رفتار بنده برای خدا باشد انسان خدایی می شود، گفت: علامه ذوالفنون تشنه علم و دانش بود و برای کسب علم کم نمی گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت ‎الاسلام سیدیدالله یزدان پناه نیاکی شب گذشته در نخستین سالگرد ارتحال علامه ذوالفنون و عالم برجسته آیت الله حسن حسن زاده آملی در مصلای این شهرستان، اظهار کرد: هر فرد که به دنبال تحصیل علم و تعلم آن برای خداوند و خدمت به خلق باشد خداوند در ملکوت از او به بزرگ یاد می کند.

وی افزود: هر کس در راه دل حرکت می کند در مسیر ملائکه گام برمی دارد و حرکت اش خدایی است.

شاگرد برجسته علامه حسن زاده آملی با اعلام اینکه اگر کارها و اعمال ما در راه خداوند بوده و غیر خدا در آن راه نیابد همه حرکات و همه جوانب خدایی می شود، تصریح کرد: پس کار خدایی همیشه ماندگار، جاوید و اثرگذار است.

وی ادامه داد: علامه حسن زاده آملی از مفاخر جهان اسلام و استاد وارسته و برجسته ای بود که تمام کارها و رفتارش برای خدا بود.

یزدان پناه با اشاره به اینکه علامه ذوالفنون از ابتدا تشنه علم بودند و علم را به بهای دیگری غیر خدا نخواست، بیان کرد: معظم له شیفته علم به حقیقت بود و در راه کسب علم و دانش تمام تلاش خود را به کار می بست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علامه ذوالفنون تشنه علم و دانش بود/ انسان خدایی همه اعمال و رفتارش برای خدا است

علامه ذوالفنون تشنه علم و دانش بود/ انسان خدایی همه اعمال و رفتارش برای خدا است