مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 07:472022-09-25سياسي

عده ای سازمان دهی شده از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام استفاده می کنند


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: به اعتقاد من عده ای سناریوی برنامه ریزی شده ای برای نظام داشته و دارند و از هر فرصتی برای هزینه تراشی و ضربه به نظام استفاده می کنند که باید در این زمینه مراقبت کامل صورت گیرد.

- علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در تشریح وقایع اخیر کشور، گفت: در نظام اسلامی ما باید احکام اسلام و شرع مقدس رعایت شود و قانون گذار هم فقط بر این اساس می تواند امور را پیش ببرد.

حجاب مسئله شخصی نیست عباسی افزود: احکام اسلامی در جمهور اسلامی ایران باید کامل اجرا شود، در بحث حجاب عده ای تصویب و در راستای دستیابی به این اهداف برای تمام وزارتخانه ها تکلیف های متعددی تعیین شده است.

دستگاه های ذیربط به وظایف خود در خصوص حجاب عمل کنند وی با اشاره به اینکه دستگاه های متعددی در این زمینه کوتاهی کرده اند و به وظایف و تکالیف خود عمل نکرده اند، گفت: باید هر کدام از این مجموعه ها با عمل به وظایف قانونی خود بستر را برای رعایت عفاف و حجاب فراهم می کردند.

عباسی افزود: به طور مثال عده ای سند مصوب و لازم الاجرای تحول بنیادین را سال ها کنار گذاشته و در عوض سند ننگین 2030 را که هیچ تناسبی برای تربیت در راستای فرهنگ متعالی اسلام ندارد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای سازمان دهی شده از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام استفاده می کنند

عده ای سازمان دهی شده از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام استفاده می کنند