موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 00:222022-09-24سياسي

آمادگی گروه های تروریست نشان از نقشه از پیش طراحی شده است


استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اتفاقات روزهای اخیر گفت: آماده شدن سریع گروه های مسلح کومله و اغتشاش سازمان دهی شده مشکوک و رفتارهای عناصر ضد انقلاب با این سرعت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین اظهار داشت: آنگونه که فقه را تفصیل داده ایم درباره آثار احکام خدا بحث علمی نکرده ایم به همین خاطر بیش از 40 سال، مسئله ای مثل حجاب هنوز محل بحث است و مباحث عمیقی در این خصوص انجام نمی شود.

وی خاطر نشان کرد: خداوند در قرآن کریم برای ایجاد انگیزه حجاب می فرماید خانم ها حجاب داشته باشند تا آزرده نشوند و اصلا در ایجاد انگیزه حجاب مبحث بهشت و جهنم شاید کاربردی نباشد.

پناهیان تاکید کرد: تا به امروز چه برنامه هایی در صدا و سیما و کتاب هایی را در جامعه منتشر کرده ایم که بگوییم در اروپا و جوامع غربی منافع برهنگی و ضررهای آن چیست؟ وی افزود: بیشتر روایاتی که در خصوص نماز شب است به آثار دنیوی آن پرداخته است در حالی که عده ای از این آثار غافل هستند.

سخنران حرم بانوی کرامت اظهار داشت: دشمنان مسیر اشتباهی را دنبال می کنند چراکه فکر می کنند اگر موافق بی حجابی باشند مردم نیز از آن ها حمایت می کنند در حالی که اینگونه نیست.

پناهیان تاکید کرد: در کشورهای غربی برهنگی جز با سیاست و اهداف امنیتی سرمایه داران بزرگ ایجاد نشده است چرا علا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی گروه های تروریست نشان از نقشه از پیش طراحی شده است

آمادگی گروه های تروریست نشان از نقشه از پیش طراحی شده است