مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 21:072022-09-24اقتصادي

تأمین اجتماعی: زایمان طبیعی در مراکز دولتی برای بیمه شدگان تأمین اجتماعی رایگان است


هزینه های درمان ناباروری مطابق قانون از ابتدای سال 1400 توسط سازمان تأمین اجتماعی قابل پرداخت است و تاکنون بیش از 30 میلیارد تومان به بیماران بیمه شده پرداخت و بیش از 15 هزار پرونده نیز در این زمینه تشکیل شده است.

- هزینه های درمان ناباروری مطابق قانون از ابتدای سال 1400 توسط سازمان تأمین اجتماعی قابل پرداخت است و تاکنون بیش از 30 میلیارد تومان به بیماران بیمه شده پرداخت و بیش از 15 هزار پرونده نیز در این زمینه تشکیل شده است.

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: پوشش بیمه ای خدمات درمان ناباروری مصوبه بسیار خوبی است و استقبال خوبی هم از آن شده است.

با تحت پوشش قرار گرفتن این خدمات، شاهد استقبال بیشتری از این خدمات هستیم و امیدواریم با افزایش استقبال و افزایش درخواست برای خدمات درمان ناباروری، ظرفیت ارائه خدمات نیز در کشور افزایش یابد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرام غفاری افزود: هزینه های درمان ناباروری مطابق قانون از ابتدای سال 1400 توسط سازمان تأمین اجتماعی قابل پرداخت است و تاکنون بیش از 30 میلیارد تومان به بیماران بیمه شده پرداخت و بیش از 15 هزار پرونده نیز در این زمینه تشکیل شده است.

  غفاری گفت: در حال حاضر حدود 100 مرکز درمان ناباوری در کشور وجود دارد که حدود نیمی از آنها دولتی و مطابق قانون طرف قرارداد تامین اجتماعی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین اجتماعی: زایمان طبیعی در مراکز دولتی برای بیمه شدگان تأمین اجتماعی رایگان است

تأمین اجتماعی: زایمان طبیعی در مراکز دولتی برای بیمه شدگان تأمین اجتماعی رایگان است