مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 20:022022-09-24اقتصادي

قم/ خسارت 5 میلیارد تومانی به اموال عمومی در پی اعتراضات


فرماندار قم با اشاره به دستگیری و تعقیب قضایی تعدادی از تخریب کنندگان و محرکان به آشوب گفت: در میان دستگیر شده ها افرادی با سابقه هایی چون تجاوز به عنف و سرقت مسلحانه حضور دارند، - فرماندار قم با اشاره به دستگیری و تعقیب قضایی تعدادی از تخریب کنندگان و محرکان به آشوب گفت: در میان دستگیر شده ها افرادی با سابقه هایی چون تجاوز به عنف و سرقت مسلحانه حضور دارند، البته تعدادی از افراد دستگیر شده نیز جوانان کم سن و سال بودند.

فرماندار قم گفت: طی اغتشاشات جند روز اخیر، تقریبا پنج میلیارد تومان خسارت به اموال عمومی و خدماتی شهر قم وارد شده است و شکایت مردم در مورد تخریب اموال خصوصی مردم صورت گرفته که هنوز میزان آن جمع بندی نشده است.

  عباس ذاکریان در گفت و گو با ایرنا با اشاره به بروز چند مورد ناآرامی در شبهای سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته بوده است اظهار داشت: متاسفانه عده ای آشوبگر با بهانه های واهی سعی داشتند امنیت مردم را به خطر بیندازند و در 6 نقطه از شهر اقدام به اغتشاش، نا آرامی و ابراز شعارهای ساختارشکنانه کردند.

  وی با اشاره به خسارت به اموال عمومی و اموال خصوصی مردم در اغتشاش های اخیر قم گفت: طی این اغتشاشات تخریب صندلی ایستگاه های اتوبوس، تابلوهای راهنمایی رانندگی، نرده های محافظ بلوار ها و چراغ های راهنمایی و رانندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم/ خسارت 5 میلیارد تومانی به اموال عمومی در پی اعتراضات

قم/ خسارت 5 میلیارد تومانی به اموال عمومی در پی اعتراضات