مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 18:172022-09-24پزشكي

چهار میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به برازجان رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد یزدان پناه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ظهر امروز در گفتگویی اظهار کرد: با پیگیری های به عمل آمده از طرف معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر این محموله تجهیزات پزشکی در آخرین هفته از شهریورماه سال جاری به برازجان رسید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: این تجهیزات پزشکی شامل دستگاه رادیولوژی، سونوگرافی و تست ورزش است که برای استقرار در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ولایت برازجان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: رسالت اصلی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گام نخست افزایش سطح رضایتمندی مردم نجیب استان بوشهر است و بدون شک ارتقاء تجهیزات پزشکی یکی از مقدمات تحقق این رسالت است.

این مقام مسئول با بیان اینکه برای تسهیل فرایند زایمان و تشویق به فرزند آوری در بیمارستان شهید گنجی نیز اقدامات مهمی برنامه ریزی شده است، بیان کرد: در ادامه ارتقاء زیرساخت های درمانی شهرستان دشتستان، توسعه بخش زایشگاه بیمارستان شهید گنجی و خوشایند سازی اتاق زایمان نیز صورت می گیرد که جزییات این موضوع نیز به اطلاع عموم مردم و اصحاب رسانه خواهد رسید.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به برازجان رسید

چهار میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به برازجان رسید