مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 18:122022-09-24سياسي

پایتخت «مقاومت» یکپارچه فریاد شد/ کرمان اهانت به فرزند شهیدش را بر نمی تابد


مردم دیار سردار آسمانی در محکومیت جسارت به ثمال سردار سلیمانی و اهانت به ارزش ها و باورهای دینی در محل میدان آزادی تجمعی باشکوه برپا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، عصر امروز اجتماع بزرگ مرم دیار کریمان، شهر سرداران و طلایه داران جبهه و جنگ و پایتخت مقاومت در میدان آزادی برگزار شد.

بعد از گذشت حدود سه سال از شهادت سردار سلیمانی، داعشیان و زخم خوردگان از آن سردارِ بی مانند فرصت را غنیمت شمرده به تمثال و تصاویر شهید سلیمانی جسارت کردند تا شاید آتش درون خود را التیام ببخشند.

مردم کرمان اعم از پیر و جوان، نوجوان با تصاویر شهید سلیمانی به خیابان آمدند تا علاوه بر میثاقی دوباره با سردار دل ها، نفرت و انزجار خود را از آن اقدام زشت فریاد بکشند و به عاملان و آمران آن هشدار دهند.

آنها به میدان آمدند تا فریب خوردگان و ناآگاهان را هدایت و با زخم خوردگان داعشی و لجبازان انقلاب خمینی کبیر مرزبندی کرده و به آنها اخطار دهند حاج قاسم هنوز هم فرمانده میدان مبارزه با کفر، ظلم، داعش و داعشیان است.

حاج قاسم خط قرمز مردم است یکی از شهروندان کرمانی از حوادث تلخ چند روز گذشته کرمان می گوید؛ او که برای پس گرفتن کتاب های پسر دبستانی ش به مرکز فنرزنی در حوالی میدان آزادی مراجعه می کند، آن سایه ناامنی و ترس را برای خانم های محجبه حس کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت «مقاومت» یکپارچه فریاد شد/ کرمان اهانت به فرزند شهیدش را بر نمی تابد

پایتخت «مقاومت» یکپارچه فریاد شد/ کرمان اهانت به فرزند شهیدش را بر نمی تابد