مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 18:122022-09-24سياسي

بیانیه «پزشکیان» در خصوص حوادث اخیر در کشور


مسعود پزشکیان در بیانیه ای نوشت؛ مبارزه با بی عدالتی و ظلم و تبعیض تنها با ماندگاری در صحنه و پیگیری مطالبات از راه های قانونی تا رفع نارسایی ها امکان پذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از برنا، مسعود پزشکیان نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس یازدهم در خصوص حوادث اخیر کشور در بیانیه ای نوشت؛ دمیدن در آتش خشم و کینه و افتادن کشور در التهاب و آشوب، به نفع مردم، گروه های سیاسی داخل کشور و دلسوزان اسلام و انقلاب نخواهد بود.

چنین شرایطی فقط به سود منافقان و دشمنان مردم ایران است که نفع خود را در ایجاد اغتشاش و ناآرامی و افزایش نارضایتی و شکاف بین مردم و حاکمیت می بینند.

تسریع در شفاف نمودن علت مرگ خانم مهسا امینی توسط تیمی کارشناسی و بی طرف قطعا تاثیر زیادی در ایجاد آرامش و کاهش التهاب جامعه خواهدداشت.

ارزیابی عملکرد و میزان کارایی یا عدم کارایی گشت موسوم به امنیت اخلاقی و تاکید بر برخورد عزتمندانه توام با دلسوزی و خیرخواهی و به دور از اجبار و امر و نهی با مردم عزیز کشور راه برون رفت از نگرانی هاست.

به دستور قرآن: ادعُ الی سبیلِ ربکّ بالحکمهّ و الموعظه الحسنه و جادلهم بالتی هی احسن کشتن برادران نیروی انتظامی و بسیجی، آتش زدن و تخریب اماکن و اموال عمومی و توهین به مقام معظم رهبری جز ایجاد خشم وکینه ماندگار در جامعه به نظر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه «پزشکیان» در خصوص حوادث اخیر در کشور

بیانیه «پزشکیان» در خصوص حوادث اخیر در کشور