مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 17:522022-09-24اجتماعي

آماده باش هلال احمر/ احتمال وقوع طوفان در برخی استان های کشور


سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان های کشور طی روزهای آینده، نسبت به عدم توقف و پارک خودرو در اطراف درختان فرسوده و ساختمان های نیمه کاره، - سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان های کشور طی روزهای آینده، نسبت به عدم توقف و پارک خودرو در اطراف درختان فرسوده و ساختمان های نیمه کاره، استحکام سازه های موقت از جمله تابلوهای تبلیغاتی و پوشش گلخانه ها هشدار داد.

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان های کشور طی روزهای آینده از آماده ‎باش نیروهای امدادی در استان ها در معرض خطر خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مهدی ولی پور اظهار داشت: خانه های هلال، دهیاری ها و همه نیروهای امدادی در استان ها در حالت آماده باش قرار دارند تا به موقع به شهروندان امدادرسانی کنند.

  سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان های کشور طی روزهای آینده، نسبت به عدم توقف و پارک خودرو در اطراف درختان فرسوده و ساختمان های نیمه کاره، استحکام سازه های موقت از جمله تابلوهای تبلیغاتی و پوشش گلخانه ها هشدار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش هلال احمر/ احتمال وقوع طوفان در برخی استان های کشور

آماده باش هلال احمر/ احتمال وقوع طوفان در برخی استان های کشور