مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 17:122022-09-24اجتماعي

حمل و نقل جاده ای بوشهر بر سکوی رضایت مردم در اربعین قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، صالح رحیمی فرماندار بوشهر، ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: در اربعین امسال بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اعزام نفرات و ماشین آلات به مرزهای شلمچه و مهران و تامین ناوگان لازم و همچنین جابجایی بموقع زوار اربعین حسینی همانند حضور در دوران دفاع مقدس خوش درخشید و نمره قبولی گرفت.

فرماندار بوشهر، افزود: ایثارگری بخش ترابری و حمل و نقل در دوران دفاع مقدس و همچنین خدمات این نیرو در اربعین حسینی هیچ وقت از یاد و خاطره ها نخواهد رفت و همگان وظیفه داریم در پاسداشت و تبیین این خدمات برای مردم بکوشیم.

وی ادامه داد: جهاد و دفاع مقدس به اشکال دیگری از جمله دفاع از آرمانهای انقلاب برای همه نیروهای درون نظام ادامه دارد و بخش راهداری و حمل و نقل با کار جهادی و مشارکت در طرحهایی نظیرطرح جابجایی زائرین اربعین حسینی یکی از دستگاه های پیشتاز است.

این مقام مسئول تاکید کرد: در طرح اربعین امسال در جریان جابجایی زوار الحسین(ع) نیز بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای با استقرار نفرات و ماشین آلات در مرزهای شلمچه و مهران خدمات شایسته و قابل قبولی به زائرین اربعین حسینی ارائه کرد.

عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر نیز تاکید کرد: با فداکاری و مشارکت حوزه حمل و نقل مساف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل و نقل جاده ای بوشهر بر سکوی رضایت مردم در اربعین قرار گرفت

حمل و نقل جاده ای بوشهر بر سکوی رضایت مردم در اربعین قرار گرفت