مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 17:072022-09-24پزشكي

استان اردبیل نیازمند افزایش دو برابری تخت های بیمارستانی است


در سطح استان به خصوص مرکز استان نیازمند افزایش دو برابری تعداد تخت های بیمارستانی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اردبیل، سیدحامد عاملی بعدازظهر امروز در جریان بازدید و افتتاح طرح های درمانی که با حضور معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: استان اردبیل در حوزه بهداشت و درمان دچار عقب ماندگی های جدی اعم از تهیه تجهیزات پزشکی و ارتقای سطح کیفی تجهیزات موجود، توسعه فضا و ویژه در دستور کار دولت است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر تعداد تخت های بیمارستانی استان اردبیل کمتر از 2 هزار تخت است که بر اساس آمار جمعیت و نظر متخصصان حوزه بهداشت و درمان، باید تعداد تخت های بیمارستانی استان اردبیل به 3 هزار و 700 تخت افزایش پیدا کند و احداث یک بیمارستان با ظرفیت 540 تخت در حال انجام بوده و احداث یک بیمارستان یک هزار تخت خوابی در حال پیگیری است.

عاملی بیان کرد: دستگاه MRI پارس آباد تا پایان سال جاری نصب شده و در تشخیص و درمان بیماری های گوناگون پیشرفت مطلوبی حاصل خواهد شد.

وی با اشاره به برخی تجهیزات پزشکی مورد نیاز شهرستان مشگین شهر تشریح کرد: تا پایان سال جاری تست ورزشی، ماموگرافی و برخی تجهیزات مورد نیاز در این شهرستان مستقر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان اردبیل نیازمند افزایش دو برابری تخت های بیمارستانی است

استان اردبیل نیازمند افزایش دو برابری تخت های بیمارستانی است