مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 16:372022-09-24سياسي

معاون وزیر بهداشت: بهبود وضعیت درمانی استان های کم برخوردار در دستور کار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اردبیل، سعید کریمی بعد از ظهر امروز در بازدید و افتتاح طرح های درمانی بیمارستان امام خمینی(ره)، اظهار کرد: عدالت عمومی در حوزه بهداشت و درمان بین استان های کشور اصلی ترین برنامه وزارت بهداشت است و شخص رییس جمهور و وزیر بهداشت بر این موضوع تاکید داشته و اقدامات لازم در حال انجام است.

وی با اشاره به لزوم برقراری عدالت عمومی بهداشت و درمان در استان ها، افزود: توجه ویژه به استان های کم برخوردار و محروم همچون استان اردبیل در حال پیگیری است .

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: با اجرای طرح عدالت عمومی در بهداشت و درمان استان ها، شاهد یک جهش چشمگیر در 2 حوزه فوق خواهیم بود و بخش عمده مشکلات زیرساختی، عمرانی و تجهیزات استان ها رفع خواهد شد.

کریمی بیان کرد: تعدادی از بیمارستان های اردبیل قدیمی بوده و باتوجه به این موضوع خدمات در شأن مردم استان اردبیل به شکل مطلوب ارائه نمی شود و جایگزینی چند بیمارستان جدید و تجهیز مراکز درمانی با چندین دستگاه MRI، در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: امروز طرح های درمانی مطلوبی در بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل به ارزش 540 میلیارد تومان به بهره برداری رسید که سرعت تشخیص و درمان بیماران به شکل چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر بهداشت: بهبود وضعیت درمانی استان های کم برخوردار در دستور کار است

معاون وزیر بهداشت: بهبود وضعیت درمانی استان های کم برخوردار در دستور کار است