مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 16:122022-09-24بين الملل

چاپ نخستین کتاب با موضوع اربعین در پاکستان/ «اربعین تا ظهور» به زبان اردو منتشر شد


کتاب «اربعین تا ظهور» نخستین کتاب با موضوع اربعین است که به همت جوان پاکستانی به زبان اردو در این کشور به چاپ رسیده است.

در این کتاب سعی شده تا علاوه بر اهمیت زیارت اربعین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، کتاب اربعین تا ظهور نوشته توقیر کهرل نویسنده جوان پاکستانی به زبان اردو در اربعین حسینی است که در این کشور منتشر شده است.

هر ساله هزاران پاکستانی از راه های مختلف به زیارت اربعین مشرف می شوند که امسال با وجود مشکلاتی در زمینه پذیرش آن ها از سوی عراق، باز هم بسیاری از اهالی پاکستان توفیق زیارت امام حسین علیه السلام را در ایام اربعین کسب کردند.

به گفته توقیر کهرل، نویسنده اربعین تا ظهور این کتاب دارای پنج فصل است که در هر فصل به موضوعات مختلف درباره اربعین حسینی پرداخته شده است.

اربعین یعنی چه؟ اربعین بزرگ ترین راه شناخت امام حسین علیه السلام، فضیلت زائر امام حسین علیه السلام، زیارت، قبل از زیارت و جواب سلام، شوق رفتن به کربلا و سخنرانی های مقام معظم رهبری درباره اربعین از جمله فصل های کتاب اربعین تا ظهور است.

کهرل با بیان اینکه در فصل دوم این کتاب درباره حضور غیرمسلمانان در پیاده روی اربعین، دیدگاه شخصیت های خارجی و پاسخ به تبلیغات سیاسی رسانه های معاند مطالبی بیان شده است، می گوید: اجتماع میلیونی در راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ نخستین کتاب با موضوع اربعین در پاکستان/ «اربعین تا ظهور» به زبان اردو منتشر شد

چاپ نخستین کتاب با موضوع اربعین در پاکستان/ «اربعین تا ظهور» به زبان اردو منتشر شد