مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 15:472022-09-24اقتصادي

تخلف های پرتکرار در بازار نوشت افزار بوشهر بازهم تکرار شد


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کننده اداره کل صمت استان بوشهر گفت: براساس بازرسی ها و گشت های نظارتی، گران فروشی و درج نکردن قیمت ها پرتکرارترین تخلفات واحدهای فروش نوشت افزار و ملزومات مدرسه در این استان شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، نصرالله کشاورز معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کننده اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، ظهر امروز در گفتگویی اظهار داشت: طرح نظارتی بازار نوشت افزار و ملزومات مدرسه ویژه بازگشایی مدارس و سال تحصیلی جدید از 20 شهریورماه در استان بوشهر آغاز شده است و تا کنون 25 پرونده تخلف در این زمینه به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کننده اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: خرده فروشی های نوشت افزار می توانند کالاها را تا سقف 20 درصد بیشتر نسبت به فاکتور خرید خود از واحدهای عمده به فروش برسانند و بیش از این میزان تخلف گرانفروشی محسوب می شود.

وی ادامه داد: درج قیمت ها و ارائه صورت حساب به خریدار از دیگر مواردی است که خواسته مردم است و تخطی از آن تخلف صنفی محسوب می شود و این واحدهای فروش باید با تغییر قیمت ها نسبت به درج آن به طور مداوم اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف های پرتکرار در بازار نوشت افزار بوشهر بازهم تکرار شد

تخلف های پرتکرار در بازار نوشت افزار بوشهر بازهم تکرار شد