مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 15:422022-09-24اجتماعي

وصیت نامه جهانی محمدرسول 13 ساله/ روزی که پرچم آمریکا به آتش کشیده می شود


«محمدرسول رضایی» 13 ساله ، مبارزی که کوچک ترین شهید اسدآباد و یادگار دوران دفاع مقدس نام گرفت؛ شهیدی که در وصیت نامه اش جمله ای تاریخ ساز می شود، - خبرگزاری فارس-همدان؛ سولماز عنایتی: درست همزمان با آغاز سال تحصیلی 1401 یعنی روز نیمکت چوبی و درس و مشق سری می زنم به مدرسه امیرکبیر اسدآباد، مدرسه راهنمایی پسرانه امیرکبیر یا به قول امروزی ها متوسطه اول؛ بعد سر کلاس دوم راهنمایی می نشینم و تصویر و عطر نافذ این کلاس بی تکرار را به ذهن می سپارم.

تصویری که قلمدوش تاریخ خانواده و کمک حال پدر و مادرش همچنین دانش آموز 13 ساله مدرسه امیرکبیر اسدآباد لباس رزم بر تن کرد و ارتفاعات ماووت را آذین بست.

محمدرسول اولین باری که جبهه را از پس تخته سیاه و صدای بریده بریده گچ بر لوح تخته شنیده و دیده بود، 12 سال داشت، راستش این دانش آموز روی هم رفته کمتر از دو ماه سابقه جبهه داشت ولی قابی ماندگار به یادگار گذاشت از دفاع مقدس.

قابی که جهان به تماشایش ایستاد و اما قابی که جهانیان را به تماشا واداشت، آراسته بود به تصویر نوجوانی خون آلوده که رد سرمای ارتفاعات غرب ماووت عراق بر تنش نقش بسته، قابی که در عملیات بیت المقدس 2 در 30 دی ماه 66 ثبت و راوی شجاعت بی مثال ایران و ایرانیان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصیت نامه جهانی محمدرسول 13 ساله/ روزی که پرچم آمریکا به آتش کشیده می شود

وصیت نامه جهانی محمدرسول 13 ساله/ روزی که پرچم آمریکا به آتش کشیده می شود