مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 14:022022-09-24سياسي

تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس «محمدرضا رسولی» در کرج


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده «محمدرضا رسولی» در کرج خبر داد و گفت: پیکر این شهید والامقام روز سه شنبه 5 مهرماه همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و همچنین هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع)، گفت: پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس محمدرضا رسولی روز سه شنبه 5 مهرماه همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) و هفته دفاع مقدس از ساعت 9 از کانون شهید سبحانی سپاه استان البرز به سمت 45متری گلشهر تشییع و در گلزارشهدای امام زاده طاهر (ع) کرج به خاک سپرده خواهد شد.

وی افزود: پیکر شهید محمدرضا رسولی به همراه 3 شهید والامقام دیگر از استان های فارس و همدان از شهدای دوران جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس به تازگی از طریق جستجوی گروه تفحص کشف و هویت آنان با انجام آزمایش DNA شناسایی شده است.

گفتنی است شهید محمدرضا رسولی متولد 1 اردیبهشت ماه سال 1340 که در دوران دفاع مقدس در عملیات های بسیاری شرکت داشته، 8 اسفندماه سال 1362 در یکی از بزرگ ترین عملیات های رزمندگان اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس «محمدرضا رسولی» در کرج

تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس «محمدرضا رسولی» در کرج