مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 13:022022-09-24اقتصادي

بهره برداری از 4 طرح گردشگری در استان مرکزی


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: همزمان با گرامیداشت هفته گردشگری در سال جاری 4 طرح تاسیسات گردشگری به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سید حسن حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با  گرامیداشت هفته گردشگری در سال جاری 4 طرح تاسیسات گردشگری به بهره برداری می رسد اظهار داشت: حجم سرمایه گذاری این طرح ها بیش از 114 میلیارد  تومان است.

وی افزود: طرح های قابل افتتاح در هفته گردشگری شامل یک اقامتگاه بوم گردی در شهرستان محلات، یک مزرعه گردشگری و یک شرکت خدمات مسافرتی در شهرستان اراک و همچنین یک مجتمع گردشگری تفریحی بین راهی در شهرستان دلیجان است که با بهره برداری از آن ها برای 66 نفر  اشتغال مستقیم ایجاد می شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی بیان کرد: اقامتگاه بوم گردی بیشه در روستای مزور شهرستان محلات، به مساحت 700 متر مربع شامل سه اتاق اقامتی و  پذیرایی با ظرفیت  اقامت 15 نفر،همراه با  فضای پذیرایی تجهیر به بهره برداری خواهد رسید.

حسینی با اشاره به سرمایه گذاری بیش از 110 ملیلیارد تومان برای تجهیز و آماده سازی پروژه گردشگری رونیکا در شهرستان دلیجان گفت: این مجموعه گردشگری دومین پروژه آماده بهره برداری در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 4 طرح گردشگری در استان مرکزی

بهره برداری از 4 طرح گردشگری در استان مرکزی