مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 13:022022-09-24اجتماعي

حضور مجدد دانش آموزان در مدارس استان اردبیل پس از 2 سال تعطیلی


مهر 1401، آغاز مجددی برای دانش آموزانی است که پس از وقفه طولانی مدت 2 ساله،مجددا رنگ و بوی مدارس را حس میکنند و در کلاس های درس حاضر خواهند بود.

- خبرگزاری فارس- اردبیل/ علی لطفی: همه ما، از در چند سال گذشته اتفاقی بود که باعث شد بین کلاس درس و دانش آموز، فاصله و جدایی ایجاد شود.

همین دور بودن از فضای کلاس و ندیدن دوستان و معلمان، یکی از اصلی ترین آسیب هایی بود که در 2 سال گذشته گریبان دانش آموزان را گرفت.

اما امسال، با آغاز سال تحصیلی 1401، این فرصت پس از وقفه ای طولانی مدت برای دوستداران علم و دانش فراهم شده تا با حضور مجدد در فضای درس و مدرسه، علاوه بر علم آموزی به تادیب و پرورش اخلاقی و رفتاری نیز مشغول شوند.

آموزش مجازی؛ تاثیرات مثبت یا منفی؟ در چند سال گذشته که واهمه ناشی از شیوع ویروس بین کودکان و نوجوانان آنها را از حضور در کلاس منع می نمود، آموزش علم و تحصیل و نوجوانِ امروز، به عنوان سرمایه اصلی و نیروی کار فردا به حساب می آیند از این رو تصمیم گیری در مورد مسیر آینده آنها بسیار مهم است.

دلتنگِ مدرسه هستیم! اختلاف دیدگاه بین مخالفان و موافقان حضوری شدن مدارس من را مجاب کرد تا نظرات عده ای از دانش آموزان و خانواده ها را نیز جویا شوم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مجدد دانش آموزان در مدارس استان اردبیل پس از 2 سال تعطیلی

حضور مجدد دانش آموزان در مدارس استان اردبیل پس از 2 سال تعطیلی