مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 12:372022-09-24سياسي

آیت الله علم الهدی: مردم پای انقلاب ایستاده اند


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهدا نشانگر این است که مردم پای انقلاب و حکمرانی دین ایستاده اند و از انقلاب و دین دست بردار نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ظهر امروز در آیین تشییع شهدای امنیت در مشهد، با بیان اینکه مردم پای انقلاب و حکمرانی دین ایستاده اند، گفت: مساله اسلام و حکمرانی دین در این کشور مساله ای است که در هیچ زمان کهنه نمی شود.

وی افزود: مردم 43 سال پای انقلاب بودند و مردانه مقاومت می کنند، از این انقلاب دست بردار نیستند و این انقلاب و اصول آن که حکمرانی دین و اجرای احکام در زندگی اجتماعی است با هیچ تحمیلی دچار مشکل و عقب نشینی نمی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: 85 سال پیش در مسجد جامع گوهرشاد مردان غیور دلاور برای حفظ عفت و حجاب نوامیس در مقابل مزدوری دیکتاتور و دین ستیز یعنی رضا خان ملعون به پا خاستند و مظلومانه در ناآگاه فریب خورده خیال می کند این مردمی که با صلابت و همت در هشت سال جنگ تحمیلی ایستادند از نتایج هشت سال دفاع مقدس به سادگی دست بردار هستند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه هم اکنون شاهد حضور نسل چهارم انقلاب هستیم و انقلاب مقدس اسلامی ما و خونب های شهدای هشت سال دفاع مقدس را زنده و جاوید و قو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: مردم پای انقلاب ایستاده اند

آیت الله علم الهدی: مردم پای انقلاب ایستاده اند