مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 12:122022-09-24اقتصادي

آغاز طرح جابه جایی زوار حرم امام رضا (ع) با ناوگان اتوبوسی از امروز


معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از آغاز طرح ویژه جابه جایی زائران حرم ثامن الحجج(ع) از امروز، دوم مهر، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا شهرکی، با بیان اینکه طرح ویژه جابه جایی زائران حرم ثامن الحجج(ع) در دهه پایانی ماه صفر از امروز شنبه دوم مهر آغاز می ود و تا نهم مهر به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت، بیان کرد: همه سرویس های ناوگان عمومی مسافری جاده ای اعم از سرویس های ثابت و فوق العاده در سامانه های اینترنتی روزفروش و پیش فروش بلیت سفر ارائه می شود و فروش بلیت در سامانه صرفاً بر اساس کد ملی خواهد بود.

وی با اشاره به این که امکان خرید بلیت برگشت زائران از استان و شهر مبدا سفر فراهم شده است، عنوان کرد: سامانه مکانیزه فهرست انتظار بلیت اتوبوس بین شهری راه اندازی می شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای تصریح کرد: براساس شیوه نامه طرح ویژه بازگشت زائران رضوی با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در ایام دهه پایانی دهه صفر، صدور صورت وضعیت دربستی تا نهم مهر ممنوع است و محدودیت های شبکه سیر برای شرکت حمل و نقل مسافربری و ناوگان از مبدا سراسرکشور تا تاریخ یادشده حذف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح جابه جایی زوار حرم امام رضا (ع) با ناوگان اتوبوسی از امروز

آغاز طرح جابه جایی زوار حرم امام رضا (ع) با ناوگان اتوبوسی از امروز