مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 11:122022-09-24سياسي

دانش آموزان با علم اندوزی استمرار دهنده راه شهدا باشند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: دانش آموزان با علم اندوزی و تلاش مضاعف خود در مسیر کسب دانش ادامه دهنده راه شهدا در کسب سربلندی برای ایران اسلامی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سید مهدی قریشی روز شنبه در مدرسه دخترانه عاطفه ارومیه با گرامیداشت یاد وخاطره رشادتهای شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس اظهار داشت: حق شهدای بزرگوار و رزمندگانی که هشت سال در دوران دفاع مقدس همه سختی ها را به جان خریدند تا امنیت و آرامش را فراهم کنند بسیار زیاد است و نباید فراموش کنیم راه آنان چراغ هدایت برای مسیری است که همه ما در پیش داریم.

وی با تبریک سال تحصیلی به اولیا و دانش آموزان و ما از جایگاه خاصی برخوردار است و اولین آیات قرآنی مربوط به این مورد است.

سید قریشی افزود: کشور ما درگذشته از استقلال سیاسی برخوردار نبود و بزرگان کشور ما مثل برده در مقابل مستکبران بودند اما هم اکنون مسوولان ما با اقتدار در سازمان ملل صحبت می کنند و محاکمه رییس جمهور سابق آمریکا را به عنوان عامل و آمر اصلی شهادت سردار سلیمانی، خواستار می شود که این امر، نشان دهنده عزت ایران اسلامی است.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان با علم اندوزی استمرار دهنده راه شهدا باشند

دانش آموزان با علم اندوزی استمرار دهنده راه شهدا باشند