مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 10:022022-09-24سياسي

موکب سومین حرم اهل بیت(ع) ایران آماده ارائه خدمت به زوار امام رئوف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، صبوری در این زمینه اظهار داشت: امسال برای خدمت به زائرین بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در مشهد مقدس همزمان با دهه آخر صفر، از سوی استاندار فارس و معاون گردشگری و زیارتی وی تدابیری اندیشیده شد تا موکبی از استان فارس در مشهد مستقر شود.

  وی ادامه داد: نیروهای مردمی، هیئات مذهبی، بخش های فرهنگی فارس و شهرداری شیراز نیز در این راه کمک کردند تا امسال این موکب برای خدمت رسانی به زوار فراهم شود.

  دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر استان فارس، افزود: به جهت تسریع در خدمت رسانی و یکپارچگی موکب های فارس، با هماهنگی مسئولین و ستاد بحران استان موفق شدیم در محل اصلی ستاد مرکزی در بلوار امام رضا، موکب سومین حرم را مستقر کرده و در غرفه های مسیر عبور زوار به ارائه خدمات بپردازیم.

  صبوری، با بیان اینکه غرفه های استان فارس به نام امام زادگان فارس و شیراز از جمله حضرت علی بن حمزه، سید میر محمد، سید علاء الدین حسین و دیگر امام زادگان واجب التعظیم مزین شده است، گفت: این نام گذاری منجر به معرفی امام زادگان فارس در کنار آداب و رسوم و فرهنگ فارس به مردم سراسر کشور خواهد شد.

  وی با اشاره به اعزام 100 خادم زن و مرد برای خدمت در این موکب ها اظهار کرد:این خدام ساعت 15 امروز با سه دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام می شوند، ضمن اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب سومین حرم اهل بیت(ع) ایران آماده ارائه خدمت به زوار امام رئوف

موکب سومین حرم اهل بیت(ع) ایران آماده ارائه خدمت به زوار امام رئوف