مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 09:472022-09-24سياسي

اغتشاشگران خواسته مردم را به حاشیه بردند


پس از درگذشت «مهسا امینی»، فرصتی ایجاد شد که برخی منتقدان به گشت ارشاد مطالبه خود را دوباره مطرح کنند اما این مطالبات با حضور و سوءاستفاده برخی آشوبگران به انحراف کشیده شد و حوادثی را رقم زد که دیگر نمی شد نام آن را اعتراض یا انتقاد گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در روزهای اخیر اغتشاشاتی در شهرهای مختلف کشور شکل گرفت و اقدامات ساختارشکنانه ای دیده شد که به دنبال آن مردم در شهرهای مختلف در کنار مسئولان روز جمعه اولین روز پاییز 1401 پس از برپایی نماز جمعه با حضور در خیابان ها از اغتشاشگران اعلام برائت کردند؛ آنچه در زیر می خوانید گزارش ایسنا از برخی مسئولان استان قزوین درخصوص ماجراهای اخیر است.

مردم قدردان نیروی انتظامی هستند محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین، در گفت وگو با ایسنا اظهار می کند: موضوع اغتشاش علاوه بر اینکه کاری غیرعقلانی و غیرمنطقی است روش مناسبی برای بیان اعتراض محسوب نمی شود.

وی خاطرنشان می کند: اغتشاشگران به تحریک کسانی که خیرخواه ملت ایران نیستند و خارج از مرزها نشسته و می خواهند امنیت ایران را به خطر بیاندازند به میدان آمده اند تا با انگیزه سوءاستفاده از مرگ خانم جوانی با آسیب رساندن به جان و مال مردم، امنیت و منافع عمومی ایران را به خطر بیاندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاشگران خواسته مردم را به حاشیه بردند

اغتشاشگران خواسته مردم را به حاشیه بردند