مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 09:372022-09-24اجتماعي

آغاز سال تحصیلی 500 هزار دانش آموز مازندرانی/ کمبود معلم نداریم


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش مازندران، گفت: امروز 500هزار دانش آموزش مازندرانی سال تحصیلی را آغاز کردند.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اجتماعیاسفندماه سال 98 بود که پای ویروس و فداکاری و خلاقیت هایی که در این زمینه به کارگیری شد کلاس ها غیرحضوری یا به عبارتی آنلاین شد اما آموزش تعطیل نشد ولی طی این مدت این دلتنگی بود که سهم هم دانش آموزان و هم معلمان بود.

مهرماه امسال باز شور و شوق تحصیلی را برای دانش آموزان به ارمغان آورد و امروز همه دانش آموزان با خوشحالی غیرقابل وصف وارد کلاس های درس خود شدند و سایه آموزش آنلاین از کلاس هاس درس مازندران رخت بربست.

باتوجه به شرایط باید بگوییم سال تحصیلی جدیدِ پساکرونایی آغاز شده و اکنون رنگ شادی و خوشحالی به مدارس استان برگشت و دلتنگی معلمان و دانش آموزان پایان یافت.

قاسم مهدوی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران در حاشیه بازگشایی اظهار کرد: امسال 500 هزار دانش آموزان مازندرانی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

وی افزود: از میان دانش آموزان در سال تحصیلی جدید، 53 هزار دانش آموز کلاس اولی هستند که نخستین سال تحصیلی را در 4 هزار و 820 مدرسه در سطح استان تجربه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سال تحصیلی 500 هزار دانش آموز مازندرانی/ کمبود معلم نداریم

آغاز سال تحصیلی 500 هزار دانش آموز مازندرانی/ کمبود معلم نداریم