مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 09:072022-09-24اجتماعي

اجرای طرح جامع مدیریت پسماند در مازندران/کاهش 85درصدی حریق در میانکاله


پیام مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران اشاره به اینکه طرح جامع مدیریت پسماند دنبال می شود، گفت: در این زمینه استان مازندران به 9 منطقه تقسیم شده که از کمپوست گرفته تا زباله سوز و استفاده از روش های نوین در ساماندهی زباله مورد توجه قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عطاءالله کاویان مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در مازندران ضمن قدردانی از دغدغه های زیست محیطی این رسانه در ارتباط با چالش های زیست محیطی استان کرد: واقعا فرصت های محیط زیستی استان زیاد است و باید با شناخت توانمندی ها از این مسائل بتوانیم بهره ببریم.

کاویان با اشاره به اقدامات خوبی که از گذشته در حوزه محیط زیست استان رخ داده است،گفت: شاید در گذشته تلاش مدیران در حوزه حفاظت بود ولی طی یکی دو دهه اخیر مدیران با برنامه های کلان و حفاظتی مواجه هستند که وظیفه ما تقدیر از تلاش های مدیران است.

*مجموعه محیط زیست با نگاه علمی دیده شود وی با تاکید بر اینکه مجموعه محیط زیست استان باید با نگاه علمی دیده شود، خاطرنشان کرد: مازندران مهم ترین استان به دلیل برخوداری از مواهب زیستی و طبیعی است که همین موضوع موجب بروز چالش های زیادی بوده و باید به مجموعه محیط زیست کمک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جامع مدیریت پسماند در مازندران/کاهش 85درصدی حریق در میانکاله

اجرای طرح جامع مدیریت پسماند در مازندران/کاهش 85درصدی حریق در میانکاله