مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 09:072022-09-24دانش

سی امین جشنواره دانشجوی نمونه برگزار می شود/ آغاز ثبت نام از دوم مهر ماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان گفت: جشنواره دانشجوی نمونه امسال نیز مانند سال های گذشته با هدف افزایش مراتب معنوی و تشویق دانشجویان در پایبندی به هویت .

- معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه در سال جاری برگزار می شود؛ گفت: دانشجویان متقاضی می توانند از دوم الی 15 مهر ماه در سامانه سجاد ثبت نام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان گفت: جشنواره دانشجوی نمونه امسال نیز مانند سال های گذشته با هدف افزایش مراتب معنوی و تشویق دانشجویان در پایبندی به هویت ملّی و گسترش اصول و ارزش های اسلامی، اخلاق حرفه ای و افزایش تحرک، نوآوری و شادابی اجتماعی و شناسایی دانشجویان با استعداد های برتر علمی فرهنگی برگزار می شود.

وی ادامه داد: این رویداد سعی دارد تا با شناسایی نخبگان، الگوی دانشجوی نمونه و برتر را در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی معرفی نماید.

معرفی جوانان فرهیخته، موفق و برگزیده و بهره مندی از توانمندی ها و شایستگی های آن ها می‎تواند نقطه عطفی در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی امین جشنواره دانشجوی نمونه برگزار می شود/ آغاز ثبت نام از دوم مهر ماه

سی امین جشنواره دانشجوی نمونه برگزار می شود/ آغاز ثبت نام از دوم مهر ماه