مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 08:472022-09-24بين الملل

الخزعلی: چارچوب هماهنگی مخالفتی با تغییر نامزد نخست وزیری و انتخابات ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «قیس الخزعلی» دبیرکل عصائب اهل الحق عراق، در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی عراقی تصریح کرد که کلیه نیرو های حاضر در کمیته هماهنگی شیعیان موسوم به «الاطار التنسیقی» (چارچوب هماهنگی)، - دبیرکل عصائب اهل الحق عراق تصریح کرد که چارچوب هماهنگی برای رضایت جریان صدر و حل بحران سیاسی کشور، پذیرای هر مطالبه منطقی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، قیس الخزعلی دبیرکل عصائب اهل الحق عراق، در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی عراقی تصریح کرد که کلیه نیرو های حاضر در کمیته هماهنگی شیعیان موسوم به الاطار التنسیقی (چارچوب هماهنگی)، برای رضایت برادران در جریان صدر هستند و تعیین تاریخ آن به ارزیابی مسائل فنی مورد نیاز در کمیساریای انتخابات، بستگی دارد.

به نوشته خبرگزاری رسمی عراق (واع)، وی در این برنامه تصریح کرد: عراق یک کشور است و وجود این کشور مستلزم یک فرآیند سیاسی است که طی آن دولت با حضور پارلمان تشکیل شود و چارچوب هماهنگی برای پایان دادن به بحران سیاسی، پیش از این نیز پذیرای راه حل های پیشنهادی بود.

دبیرکل عصائب اهل الحق عراق افزود: یک اختلاف سیاسی شناخته شده وجود دارد و ما برای عبور از این اختلافات برای تشکیل دولتی که از فراوانی مالی برای ارائه خدمات به مردم بهره مند شود، تلاش کردیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الخزعلی: چارچوب هماهنگی مخالفتی با تغییر نامزد نخست وزیری و انتخابات ندارد

الخزعلی: چارچوب هماهنگی مخالفتی با تغییر نامزد نخست وزیری و انتخابات ندارد