مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 08:122022-09-24سياسي

زاکانی: اگر شهدا نبودند، کشور بار ها تجزیه شده بود


اگر شهدا نبودند، هر یک از فراز و نشیب های انقلاب کافی بود تا کشور تجزیه شود؛ اگر شهدا نبودند، در دفاع مقدس نامی از انقلاب و ایران باقی نمی ماند و در فتنه های مختلف امکان عبور انقلاب از آن فتنه ها وجود نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، شهردار تهران در دوازدهمین آیین نواخته شدن زنگ دانش آموز شهید، افزود: بسیار خشنودم که زنگ دانش آموز را معطوف به آغاز سال تحصیلی و با یاد و نام شهدا در این خطه نورانی از جهان به صدا در می آوریم.

اگر شهدا نبودند، کشور بار ها تجزیه شده بود وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما را در ابعاد مختلف بزرگ کرد و به ما هویت داد، تصریح کرد: یکی از ابعاد آن این بود که دانش آموزان ما مرد شدند؛ زمانی که انقلاب به پیروزی رسید بخشی از این پیروزی معطوف به حضور دانش آموزان در تظاهرات و عرصه های مختلف بود؛ در هر مقطعی که انقلاب از ما کاری می خواست دانش آموزان و معلمان ما پیشتاز بودند، ضمن اینکه در دفاع مقدس نیز همین گونه بود.

زاکانی ادامه داد: انقلاب به ما هویت داد و دانش آموز ما در هر سنی که بود نقش آفرین بود؛ ما همه بدهکار انقلاب هستیم و انقلاب نیز بهره مند از سرمایه هایی است که یکی از آن ها آموزش و پرورش است؛ زیرا که بزرگترین سرمایه این کشور انسان است و جوانان و نوجوانان مهمترین سرمایه انسانی ما به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: اگر شهدا نبودند، کشور بار ها تجزیه شده بود

زاکانی: اگر شهدا نبودند، کشور بار ها تجزیه شده بود