مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 19:272022-09-23سياسي

دشمن به دنبال مخدوش کردن شکوه اربعین و اقتدار جمهوری اسلامی است


مجمع نیروهای انقلاب اصفهان در ارتباط با حوادث چند روز اخیر و رفتار هنجارشکنانه اغتشاشگران بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع نیروهای انقلاب اصفهان در ارتباط با حوادث چند روز اخیر و رفتار هنجارشکنانه اغتشاشگران بیانیه ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: در حوادث روزهای اخیر که دشمنان قسم خورده ایران عزیز و انقلاب اسلامی با استفاده از همه ظرفیت های خود به میدان آمده و به مقدسات ملت غیور ایران اسلامی اهانت کردند، عوامل خائن و وطن فروشان آنان نیز با رفتارهای وحشیانه و داعش گونه آرامش، امنیت و آرمان های متعالی مردم را نشانه رفته اند.

  در ادامه این بیانیه ذکر شده است: بدون شک این حرکت روباه گونه دشمنان انقلاب و جمهوری اسلامی، همچون دیگر پروژه ها و توطئه های آنان  منجر به شکست مفتضحانه خواهد شد، اما دلیل اینکه معاندان خبیث و پلید جمهوری اسلامی ایران که با بهره گیری از برخی عوامل خودفروخته و پیاده نظام داخلی، دست به چنین حماقتی زده است را می توان دو دلیل برای آن متصور بود.

در بخش دیگری از این بیانیه توضیح داده شده است: دلیل نخست، برای مخدوش جلوه دادن آثار و برکات عظیم ترین راهپیمایی و بسیجیان جان بر کف که با صبر و شکیبایی و متانت، درصدد خنثی کردن توطئه دشمنان ایفای نقش می کنند، از مسؤولان قو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال مخدوش کردن شکوه اربعین و اقتدار جمهوری اسلامی است

دشمن به دنبال مخدوش کردن شکوه اربعین و اقتدار جمهوری اسلامی است