مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 15:122022-09-23اقتصادي

آغاز طرح ویژه جابجایی زائران امام رضا(ع) از دوم مهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصای خبرگزاری دانشجو از وزارت راه و شهرسازی، «حمیدرضا شهرکی» با بیان اینکه طرح ویژه جابجایی زائران حرم ثامن الحجج (ع) در دهه پایانی ماه صفر از روز شنبه دوم مهرماه آغاز و تا نهم مهرماه به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت، - معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از آغاز طرح ویژه جابجایی زائران حرم ثامن الحجج (ع) از دوم مهرماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصای خبرگزاری دانشجو از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا شهرکی با بیان اینکه طرح ویژه جابجایی زائران حرم ثامن الحجج (ع) در دهه پایانی ماه صفر از روز شنبه دوم مهرماه آغاز و تا نهم مهرماه به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت، گفت: تمامی سرویس ها اعم از سرویس های ثابت و ویژه در سامانه های اینترنتی روزفروش و پیش فروش بلیت سفر ارائه می شود و فروش بلیت در سامانه تنها بر اساس کد ملی خواهد بود.

وی با اشاره به این که امکان خرید بلیت برگشت زائران از استان و شهر مبدا سفر فراهم شده است، عنوان کرد: سامانه مکانیزه لیست انتظار بلیت اتوبوس بین شهری به صورت محدود برای مسافران فاقد بلیت بازگشت از پنجم مهرماه در پایانه امام رضا (ع) مشهد مقدس راه اندازی می شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای تصریح کرد: براساس شیوه نامه طرح ویژه بازگشت زائران رضوی با ناوگان حمل و نقل عمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ویژه جابجایی زائران امام رضا(ع) از دوم مهر

آغاز طرح ویژه جابجایی زائران امام رضا(ع) از دوم مهر