مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 14:122022-09-23بين الملل

آمریکا بهتر است از نقض حقوق اساسی ایرانیان حرفی نزند!


دولت آمریکا در موضعی مزورانه، در حالی که با تحریم های ظالمانه اش حقوق اساسی مردم ایران را نقض می کند، مدعی حمایت از مردم ایران شده است.

- عصرایران؛ مازیار آقازاده - این روزها و همراه با ناآرامی های روی داده در ایران، بسیاری از مقامات غربی و آمریکایی اظهار نظر کرده و می گویند از معترضان در ایران حمایت می کنند.

یکی از این اظهارنظرها را خانم هیلاری کلینتون در توییتر خود انجام داده و نوشته است: ایرانیان برای حقوق اولیه انسانی خود دست به تظاهرات زده اند.

ایرانیان شایسته زندگی عاری از خشونت و ارعاب هستند.

دنیا در حال تماشای ایران است.

بسیاری دیگر از مقامات آمریکایی و سناتورها و شخصیت های سیاسی این کشور نیز طی روز های گذشته درباره حوادث ایران اظهار نظرهای مشابهی داشته اند.

پیش از ابراز نکاتی درباره این قسم اظهارات مقامات آمریکایی، مایلم موضع صریح و شفاف خود را درباره مرگ مهسا امینی روشن کنم تا سوء تفاهمی پیش نیاید: نگارنده مخالف قطعی فعالیت گشت ارشاد و دستگیری بانوان ایرانی در خیابان به خاطر نوع پوشش و هدایت آنها به ادارات پلیس برای ارشاد هستم و معتقدم ون های گشت ارشاد طی سال های گذشته در حکم خودروهای تولید نفرت علیه جمهوری اسلامی عمل کرده اند و این عمل نه تنها هیچ دستاوردی نداشته بلکه با هر انگیزه ای که باشد، شکل این عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا بهتر است از نقض حقوق اساسی ایرانیان حرفی نزند!

آمریکا بهتر است از نقض حقوق اساسی ایرانیان حرفی نزند!