مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 20:472022-09-22سياسي

اجتماع و راهپیمایی مردم چند شهر کشور علیه اغتشاشگران + فیلم و عکس


صبح امروز فراخوان هایی از سوی مردم انقلابی شهرهای مختلف در شبکه های اجتماعی منتشر شد؛ ساعتی قبل نیز مردم این شهرها با تجمع در محل اغتشاشات شب های گذشته این اقدامات حرمتشکنانه و تخریب اموال عمومی را محکوم کردند.

- راهپیمایان با شعار حیدر حیدر ضمن محکویت آشوب های شب گذشته اغتشاشگران اعلام کردند که مردم مشهد آماده پذیرایی از زائران حضرت رضا (علیه السلام) هستند و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد خللی در این پذیرایی ایجاد شود و این مهم را با خون جوانان خود ثابت کرده است.

این راهپیمایی همزمان با اذان مغرب به افق مشهد پایان یافت و راهپیمایان راهپیمایان مشغول اقامه نماز جماعت شدند.

  عکس تجمع اعتراضی مردم همدان علیه اغتشاشگران همدان تجمع اعتراضی به اغتشاشات اخیر از ساعت 16:30 امروز پنج شنبه 31 شهریورماه در همدان آغاز شد.

به دلیل هتک حرمتی که در اغتشاشات اخیر به امامزاده عبدالله(ع) صورت گرفت، این تجمع و راهپیمایی از امامزاده عبدالله شروع شده و سپس به سمت میدان امام (آرامگاه بوعلی) ادامه یافت.

در این تجمع که کاملا خودجوش بود و فقط سه ساعت زمان تا برگزاری آن برای فراخوان فرصت وجود داشت مردم با حضور گسترده و با در دست داشتن پلاکاردهای مرگ بر ضد ولایت فقیه ، نیروی انتظامی دلاورمردان امنیت ، تا آخرین نفس پای انقلاب می مانیم و هتاکان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع و راهپیمایی مردم چند شهر کشور علیه اغتشاشگران + فیلم و عکس

اجتماع و راهپیمایی مردم چند شهر کشور علیه اغتشاشگران + فیلم و عکس