مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 19:272022-09-22سياسي

راهپیمایی مردم ورامین در محکومیت تحرکات اغتشاشگران برگزار شد


عصر امروز مردم ولایت مدار ورامین با برگزاری راهپیمایی از میدان امام حسین(ع) ورامین به سمت میدان امام(ره)، تحرکات اغتشاشگران در روزهای اخیر را به شدت محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، عصر امروز مردم ولایت مدار و انقلابی ورامین در پی حرکات هنجار شکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم و به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی، در محکومیت این حرکات مذبوحانه از میدان امام حسین(ع) شهرستان ورامین به سمت میدان امام خمینی(ره) حرکت کرده و راهپیمایی کردند.

راهپیمایان در طول مسیر، شعارهایی از قبیل علمدار ولایت ورامین به فدایت، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر آشوبگر سر دادند.

  مردم همیشه در صحنه ورامین بار دیگر به خیابان ها آمدند و با شعارهایی که علیه آشوبگران سر دادند صف شان را از صف آشوبگران و اغتشاشگران جدا کردند و ثابت کردند که پای این نظام و انقلاب اسلامی تا آخر می مانند و ایستاده اند .

حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان این راهپیمایی، اظهار کرد: ورامینی که 15 سال در دوران رژیم شاه به خاطر ولایت مداری و دفاع از مرجعیت تازیانه های ساواک را تحمل کرد و بهترین جوانان را تقدیم انقلاب کرد و در عرصه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی مردم ورامین در محکومیت تحرکات اغتشاشگران برگزار شد

راهپیمایی مردم ورامین در محکومیت تحرکات اغتشاشگران برگزار شد