مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 15:022022-09-22سياسي

شهادت در راه دفاع از خیمه امام حسین(ع)/ روایتی از شهادت رسول دوست محمدی در مشهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازمشهد، به دنبال تجمعات غیر قانونی، چهارشنبه شب در مشهد یکی از نیرو های بسیجی به دست اغتشاشگران به شهادت رسید.

  محمد رسول دوست محمدی در مقابله با آشوب گرانی که در خیابان راهنمایی قصد به آتش کشیدن خیمه امام حسین(ع) را داشتند، بر اثر ضربات چاقو به شهادت رسید.

  مجتبی معتمدی دوست و همراه شهید رسول دوست محمدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص واقعه شب گذشته گفت: در تقاطع کلاهدوز و آبکوه به همراه شهید دوست محمدی در حال حرکت بودیم که متوجه شدیم چند نفر از اغتشاشگران قصد حمله و به آتش کشیدن خیمه امام حسین(ع) را دارند.

   وی تصریح کرد: یکی از اغتشاشگران در ابتدا شروع به پرت کردن سنگ به طرف خیمه کرد، در همین بین متوجه فردی شدیم که قصد به آتش کشیدن خیمه را دارد که با وی درگیر شدیم.

   معتمدی ادامه داد: متاسفانه فردی با چاقو در ابتدا چندین ضربه چاقو به بازوی من وارد کرد و ضربه ای نیز به قلب رسول دوست محمدی وارد شد که همین ضربه باعث شهادت ایشان شد.

به دلیل ضربات متعدد چاقو دیگر دستم را حس نمی کردم و با بدنی خون الود در حال دفاع از خیمه و جلوگیری از اغتشاشگران بودم که مردم دیگر به کمک آمدند.

  وی تصریح کرد: شهید دوست محمدی نیروی فعال بسیجی بود که حدود 20 سال همیشه در ماه محرم و صفر پای ثابت هیات ها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت در راه دفاع از خیمه امام حسین(ع)/ روایتی از شهادت رسول دوست محمدی در مشهد

شهادت در راه دفاع از خیمه امام حسین(ع)/ روایتی از شهادت رسول دوست محمدی در مشهد