مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 14:322022-09-22اقتصادي

صفر تا صد طرح ترافیک جدید در تهران/ ترافیک اول مهر چگونه مهار خواهد شد؟


با شروع فصل پاییز و آغاز سال تحصیلی مدارس میزان ترافیک شهر تهران چند برابر میشود که برای حل این چالش افزایش ساعت طرح ترافیک و برنامه ریزی هایی مدون شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، تا شروع رسمی قرار است مدارس از امسال به صورت کامل بازگشایی شوند و با توجه به این امر پیش بینی می شود تا با آغاز فصل پاییز شاهد افزایش 20 درصدی ترافیک تهران باشیم.

افزایش ساعت طرح ترافیک برای کنترل راه بندان تهران برای مدیریت بحران ترافیک اول مهر، ستاد بازگشایی مدارس جلسات متعددی را با حضور اعضای شورای شهر، مسئولان در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به افزایش ترافیک تهران با آغاز سال تحصیلی گفت: بر اساس مطالعات انجام شده در بحث ترافیک با هدف آموزشی، با آغاز سال تحصیلی بار ترافیکی و حمل و نقل عمومی 30 درصد افزایش میابد.

وی درباره راهکارهایی که می تواند منجر به کاهش این ترافیک شود اظهار کرد: شناور شدن ساعت کاری ادارات اولین بار است که در کشور انجام می شود و این اقدام می تواند 22 درصد از فشار گفته شده را کاهش دهد علاوه بر این شناور شدن ساعت کاری ادارات منجر به کاهش پیک ترافیک صبحگاهی که از ساعت 6 تا 8 صبح آغاز می شود نیز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد طرح ترافیک جدید در تهران/ ترافیک اول مهر چگونه مهار خواهد شد؟

صفر تا صد طرح ترافیک جدید در تهران/ ترافیک اول مهر چگونه مهار خواهد شد؟