مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 21:522022-09-21ورزشي

اجرای 500 برنامه در هفته دفاع مقدس/ 2 هزار بسته لوازم التحریر توزیع می شود


فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از توزیع دو هزار بسته لوازم التحریر در هفته دفاع مقدس میان دانش آموزان نیازمند مناطق محروم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سردار حمید خرمدل در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دفاع در مقابل دشمن هیچ گاه تعطیل نبوده و دشمن به اشکال مختلف سیاسی، اقتصادی و سایر حوزه ها ما را تهدید کرده، گفت: دشمن در حال مدیریت و موج سواری بر یک حادثه است .

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هجمه ای که امروزه بر علیه انقلاب اسلامی است در طول تاریخ بی سابقه بوده است در حادثه اخیر نماینده مجلس، فوتبالیست و بازیگر بدون اینکه از حادثه اطلاع دقیقی داشته باشند موضع گیری کردند که بیانگر مظلومیت جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حوادث اخیر بیانگر این است که دفاع همچنان به قوت خود باقی است و به همین دلیل مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید دارند.

وی با بیان اینکه مدیران دولت سیزدهم باید شبانه روزی خدمت کنند و مردم باید طعم خدمت را حس کنند، گفت: در خواست می کنم مصوب شود که در دوران دفاع مقدس همه ادارات استان به المان و پرچم جمهوری اسلامی ایران مزین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 500 برنامه در هفته دفاع مقدس/ 2 هزار بسته لوازم التحریر توزیع می شود

اجرای 500 برنامه در هفته دفاع مقدس/ 2 هزار بسته لوازم التحریر توزیع می شود