مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 16:472022-09-21سياسي

اجرای 140 برنامه محوری همزمان با هفته دفاع مقدس در زرین دشت


فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت از اجرای 140 برنامه محوری در هفته دفاع مقدس امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: روایت صحیح هشت سال دفاع مقدس وظیفه ای همگانی است که باید توسط کسانی که در جنگ هشت ساله حضور داشتند به رویش های جدید انقلاب یادآوری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرین دشت؛  سرهنگ سجاد راحت طلب ظهر امروز در تشریح برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس 140 برنامه محوری در این شهرستان اجرا می شود.

  وی با بیان اینکه  مردم ایران در دوران دفاع مقدس بدون حمایت هیچ کشوری در مقابل تهاجم دشمنان ایستادگی کردند و مدال افتخار به گردن آویختند، اظهار داشت: شاید در ظاهر دفاع مقدس  به پایان رسیده باشد، اما دفاع در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب با قدرت ادامه دارد.

  فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت با تاکید بر تغییر تاکتیک و ماهیت دشمنان جمهوری اسلامی با رویکرد جنگ ترکیبی شناختی تداوم دارد، بیان داشت: ملت ایران ، ملتی  بیدار و هوشیارند و با استقامت در برابر همه توطئه ها و دسیسه های دشمنان با تبعیت از روشنگری های پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب ایستادگی خواهند کرد.

  راحت طلب خاطرنشان ساخت: پس از گذشت 44 سال از عمر با برکت نظام اسلامی، این انقلاب هر روز بالنده تر  و مقاوم تر در تمام عرصه های مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 140 برنامه محوری همزمان با هفته دفاع مقدس در زرین دشت

اجرای 140 برنامه محوری همزمان با هفته دفاع مقدس در زرین دشت