مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 20:322022-08-19اقتصادي

آرد گندم کامل سبوس دار ارگانیک قم


پودری که از آسیاب کردن دانه های گندم به دست می آید را آرد گندم می گویند که یکی از مراکز تولید این محصول در شهر قم می باشد.

همانطور که در بالا گفته شد آرد گندم و آرد سوخاری پانکو انواع مختلفی دارد که یک نمونه آن، آرد گندم سبوس دار است، این محصول شامل هر سه جزء یک دانه گندم یعنی جوانه، سبوس و آندوسپرم می باشد و این آرد متراکم بوده و تمام مواد مغذی مربوطه را دارد.

محصول فوق در بین مردم بسیار محبوب می باشد و به طور گسترده در تهیه محصولات مختلف مانند نان، کیک، شیرینی و غیره استفاده می شود.

از آنجایی که گندم دارای گلوتن بسیار بالایی است، خمیر کشسانی از این پودر به دست می آید که کاربرد بی پایانی در پخت و پز دارد بنابراین هنگام خرید این محصول دقت نمایید که آردی که انتخاب می کنید مناسب با نیاز شما باشد.

پیدا کردن چندین کیلو آرد گندم قم بسیار سخت است و قیمت آن به نسبت به سایر آردها گرانتر می باشد که شما با نگاه کردن به آن متوجه بافت و رنگ متفاوت آن خواهید شد.

برخی از آردها که دارای گلوتن بیشتری هستند برای پخت نانها استفاده می شود که گلوتن موجود در آن با می شود که نان ظاهر خود را حفظ کند و خرد نشود اما آردهایی که دارای گلوتن کمتری هستند بیشتر برای تهیه کیک و شیرینی مورد استفاده قرار می گیرد که کم بودن گلوتن سبب تردی مواد غذایی می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرد گندم کامل سبوس دار ارگانیک قم

آرد گندم کامل سبوس دار ارگانیک قم