مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 18:372022-08-19اقتصادي

خاموشی تعدادی از فلرها در پالایشگاه گاز جم/ 75 درصد از کارکنان گاز فجر بومی هستند


مدیرعامل شرکت گاز فجر جم از خاموشی تعدادی از فلرهای گازی در این پالایشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان جم، سید محمد مهدی هاشمی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: برای تامین آب منطقه، دو برنامه مد نظر خواهد داشت و تاکنون بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

     مدیرعامل شرکت پالایشگاه گاز فجر جم افزود: قریب به 90 درصد مردم شهرستان جم از خدمات درمانی و بهداشتی بیمارستان توحید جم استفاده می کنند و با توجه به افزایش جمعیت شرکت پالایشگاه گاز فجر جم 188 میلیارد تومان تامین اعتبار کرده است که به زودی تزریق پیدا می کند.

     هاشمی عنوان داشت: در راستای مسئولیت های اجتماعی مان پروژه جاده پالایشگاه به جم به طول 26 کیلومتر در 3 فاز با اعتبار 60 میلیارد تومان تصویب شده است که تاکنون 25 میلیارد تومان آن جذب شده است.

    وی ابراز داشت: شرکت پالایشگاه گاز فجر جم در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و توانمندسازی جامعه پیرامون، برای مشارکت در احداث پارک علم و فناوری در جم، با دانشگاه خلیج فارس بوشهر تفاهم نامه امضا کرده است که امید است این اتفاق مهم در هفته دولت به وقوع بپیوندد.

    مدیرعامل شرکت پالایشگاه گاز فجر جم ادامه داد: مرکز آموزش جوار کارگاهی برای اولین بار در شرکت پالایش گاز فجر جم به بهره برداری رسید، که این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی تعدادی از فلرها در پالایشگاه گاز جم/ 75 درصد از کارکنان گاز فجر بومی هستند

خاموشی تعدادی از فلرها در پالایشگاه گاز جم/ 75 درصد از کارکنان گاز فجر بومی هستند