مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 13:372022-08-19سياسي

امام جمعه سمنان: دشمن نیازمند توافق با ایران است


دشمن نیازمند توافق با ایران اسلامی است؛ اما برخی داخل کشور می گویند اگر مذاکره به سرانجام نرسد، معیشت مردم به خطر می افتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر اظهار کرد: و روحانیت از ایران اسلامی از اهداف استکبار جهانی است.

مطیعی با بیان اینکه حرکت سیدالشهدا (ع) در کربلا نشان داد که دین و سیاست از هم جدا نیستند و ایشان مقابل یزیدیان ایستادگی کردند، تأکید کرد: گماردن افراد معلوم الحال که صدای استکبار در ایران اسلامی هستند، در مراکز حساس خطرناک است.

وی به هجمه های رسانه های دشمنان و نیز همراهان داخلی اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن نیازمند دستیابی توافق با ایران اسلامی است؛ اما برخی داخل کشور می گویند اگر این مذاکره به سرانجام نرسد، معیشت مردم به خطر می افتد.

  امام جمعه سمنان عنوان کرد: دولت جمهوری اسلامی و تیم مذاکره کننده با اقتدار شروطی را اعلام کردند و خواستار برداشته شدن یک باره تحریم ها شدند.

مطیعی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی تضمینی را می خواهند که در دست ایران باشد، افزود: مردم باید پشتیبان نظام باشند تا آمریکا در دستیابی به هدف پلید خود یعنی تفرقه بین مردم و نظام ناکام بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمنان: دشمن نیازمند توافق با ایران است

امام جمعه سمنان: دشمن نیازمند توافق با ایران است