مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 11:472022-08-19سياسي

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: تجهیزات امدادی در استان های جنوبی بروزرسانی شود


لازم است در حوزه هلال احمر تجهیزات امدادی به ویژه در استان های جنوبی بروزرسانی شود چرا که چادرها چه در زمستان و چه در تابستان کارایی خاصی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در میناب و رودان جلوی بسیاری از مشکلاتی که در زمستان برای مردم ایجاد می شود را گرفت و هزینه ای را که برای درمان در این حوزه صرف می کنیم اگر صرف پیشگیری کنیم به نتایج مثبتی دست پیدا خواهیم کرد.

  امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات جدی ای که در استان داریم معضل بیکاری است که توصیه های ریاست محترم جمهور در سفر به هرمزگان می تواند در این حوزه راهگشا باشد و بخشی از مشکل اشتغال از طریق صنایع کوچک و بخشی دیگر هم از طریق صنایع بزرگ و ظرفیت هایی که در دریا قابلیت نقد کردن دارد حل کرد.

معاون اجرایی رییس جمهور: فرهنگ اقتصاد بومی در هرمزگان در حال نمو و نماد پیدا کردن است  سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، در برنامه پایانی سفر خود به بندرعباس با حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: تجهیزات امدادی در استان های جنوبی بروزرسانی شود

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: تجهیزات امدادی در استان های جنوبی بروزرسانی شود