مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 09:072022-08-19سياسي

واکنش عرفان پور به یادداشت محسن پرویز: شعر، بین اهل فرهنگ هم غریب است!


میلاد عرفان پور، شاعر و مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری که در آخرین دیدار شاعران با رییس جمهور، خواستار حمایت بیش تر از شاعران شده بود، در واکنش به یادداشت محسن پرویز با عنوان «تاریخ تکرار می شود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یکی از موضوعاتی که در دیدار شاعران با آیت الله رییسی، رییس جمهور مطرح شد، درخواست میلاد عرفان پور مبنی بر راه اندازی یک تشکیلات جدید و مستقل برای شعر بود که محسن پرویز، رییس انجمن قلم ایران و معاون فرهنگی اسبق وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، چندی پیش در یادداشتی به این موضوع انتقاد کرد و نوشت:  تاریخ تکرار می شود؛ متاسفانه! آقای وزیر، مراقب باشید تصمیم عجولانه گرفته نشود.

اردیبهشت ماه سال 1389 در آیین افتتاحیه نخستین همایش شاعران ایران و جهان در تالار وحدت تهران، مجری مراسم [سیدعباس سجادی] پس از مقایسه حوزه شعر و فیلم گفت که به نمایندگی از شاعران حاضر، خواهان راه اندازی تشکیلات مستقلی در تکرار می کنم: 1.

آیا ایجاد تشکیلات جدیدی به اسم شعر (دفتر یا اداره یا مرکز یا سازمان) چقدر کارساز است و تا چه اندازه می تواند به گسترش و پیشبرد امور کمک کند؟ کدام طرح عملیاتی در حوزه شعر مطرح شده که به دلیل نبود تشکیلاتی به این اسم معطل مانده است؟ 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش عرفان پور به یادداشت محسن پرویز: شعر، بین اهل فرهنگ هم غریب است!

واکنش عرفان پور به یادداشت محسن پرویز: شعر، بین اهل فرهنگ هم غریب است!