مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 09:022022-08-19اجتماعي

تداوم هوای گرم و شرجی در مازندران / دمای احساسی تا 41 درجه است


رطوبت هوا نیز این روزها خیلی زیاد است و در همه جا نفوذ می کند؛ به طوری که دمای 36 درجه ای هوای مازندران با احتساب رطوبت هوا برابر با دمای 41 درجه ای هوا در استان های دیگر است.

- سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه این روزها هوا گرم و شرجی در استان حاکم است، اظهار کرد: این مسأله ضریب دمای احساسی را بالا می برد.

  وی گفت: رطوبت هوا نیز این روزها خیلی زیاد است و در همه جا نفوذ می کند؛ به طوری که دمای 36 درجه ای هوای مازندران با احتساب رطوبت هوا برابر با دمای 41 درجه ای هوا در استان های دیگر است.

مدیرکل هواشناسی مازندران بیان کرد: البته گرمای هوا در این زمان از سال عادی است.

  رضوی یادآور شد: بارشی که در مازندران ماه امسال در استان شاهد بودیم بارش خاصی بود که به وجود آمد و معمولا از این اتفاقات به ندرت رخ می دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با نفوذ گردوغبار در استان مازندران، اظهار کرد: چون در این زمینه سنجنده ای نداریم نمی توان اعلام کنیم ولی شاهد گردوغبار در استان هستیم به طوری که در کوهستان غبار حتی با چشم قابل مشاهده است.

  مدیرکل هواشناسی مازندران با هشدار اینکه امسال بارش های پاییزی به تاخیر می بارد، گفت: در مجموع سال آبی خوبی پیش رو نداریم که لازم است بیش از گذشته بحث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم هوای گرم و شرجی در مازندران / دمای احساسی تا 41 درجه است

تداوم هوای گرم و شرجی در مازندران / دمای احساسی تا 41 درجه است